B Ä S T A V Ä N

Vera, jag har en sak som jag måste berätta för dig!
Tack för att du verkligen finns där för mig, när jag har det svårt så ska jag alltid komma till dig, och jag vet att du stöttar mig upp till 99%.
Det går inte och beskriva hur mycket jag älskar dig, och Det går inte heller och beskriva hur mycket du betyder för mig!
Du är en underbar vän, jag kommer aldrig nånsin svika dig, & jag kommer aldrig lämna dig!
det ska alltid vara du och jag, Det har vi lovat med varandra!
Jag kommer alltid att finnas där för dig, jag älskar dig så himla mycket!
Jag minns när vi träffades första gången, Vi var så små.
Den dagen blev vi bra vänner tills slut blev vi bästavänner!
Förlåt om jag har varit så jobbig, men det har du också, haha!
 när jag hade så svårt och jag vart jätte ledsen, jag minns när du hjälpte mig och stöttade mig, det var så sött av dig & verkligen snällt!
som sagt, Jag gör allt för dig!
Vera, Jag älskar dig så jävla mycket & det vet du!
Tack för att du verkligen finns i mitt liv!
Alltid DU & JAG!
JAG ÄLSKAR DIG
TE AMO
I LOVE YOU
MAHAL KITA
BÄSTAVÄNNER FÖR ALLTID!

Kommentarer
Postat av: veeeeeera

ÄSLAKLING ÄLSKAR DIG OTROLIGT MYCKET DET VET DU! <3

Svar: LOVE U <3 <3 <3
kayelindbooorg

2012-10-13 @ 20:42:03
URL: http://veeraengvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0