New Start

Hejhej!
Det känns som om det var för några år sen jag har bloggat här, konstigt :s
Men iallafall, jag tänkte börja blogga mer nu på dagarna eftersom mitt liv har förändrats ganska mycket sen jag har bloggat, och jag har inte haft så bra på sistone. så tänkte att jag kan börja blogga om mina vardagar och se hur det går, men jag hoppas jag kommer lyckas!
Dock så åker jag till Spanien nu på torsdag med min bästakompis alltså med våra familjer såklart, och det kommer bli så jävla kul, komma bort från allt. så skönt! Vi ska vara där i 2 veckor, och jag kommer förmodligen fylla år där (16år).
Idag har jag varit med mina kompisar, Vera & Frida. 
Vi var i Sigtuna och käkade middag där och så åkte vi hem till Frida och bara tog det lungt. 
Imorgon så är jag inte säker på vad jag ska göra, eftersom min kompis har frågat mig om jag ville åka till Älvsjö, det är fest där, men det blir nog det. Eller ska bara tänka klart på de.
 
Ska förtsätta kolla runt på datorn nu, så ha det så bra allesammans! 
 
Puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0